fredag 28. oktober 2011

Høst, Høst, Høst!!!

Jeg hater høsten, ja den har fine farger og fantastiske soloppganger (sånn altfor langt utpå morgenen...)
Men utenom det den bare teit, Det regner, Det blåser (MASSE hele tiden) Åsså er det mørkt, lenger å lenger for hverdag, helt til vinter når det er noen små timer med dagslys... (hater vinteren å, men det er ett annet innlegg...)
I tillegg så har høsten denne fordømte kjellertrappa som jeg driver å løper opp og ramler ned flere ganger om dagen... Det er slitsom, og ikke bare for meg. Men også for han stakkar'n jeg deler adresse med... Som kommer hjem fra jobb og aldri vet hvilket humør han finner samboeren sin i... Ene dagen er jeg superhappy og føler jeg kan erobre verden. Neste dag kan jeg ligge i senga langt under dyna fordi ALT går meg imot...
Og energien hvor tar den veien?!? Jeg orker jo ingenting, ingen aktiviteter, Ikke no sosialisering what so ever... Æ VIL BARE SOV! -høsten er no dritt-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar